השר יצחק וסרלאוף: "נדאג שטיבי לא יהיה בכנסת"

אייל ראובן No Comments on השר יצחק וסרלאוף: "נדאג שטיבי לא יהיה בכנסת"

השר יצחק וסרלאוף מעוצמה יהודית לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "אין לנו בעיה עם ערבים, יש לנו בעיה עם טיבי שהוא תומך טרור שהיה יועצו של עראפת, הוא לא צריך להיות בכלל בכנסת" | האזינו

צילום: משה ביטון
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הפריפריה הנגב הגליל והשכונות יצחק וסרלאוף מעוצמה יהודית שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר" על תפקידו החדש, והסביר למה התכוון כאשר אמר ש"לנגב ולגליל לא היה אבא ואמא בשנים האחרונות": "אריה דרעי תרם המון לנגב והגליל, אני מברך אותו על כך. ראשי מועצות שאמרו לי שלנגב ולגליל לא היה אבא ואמא דיברו מרחשי ליבם" פתח השר.

"דרעי היה במקביל גם שר הפנים, אני לא בא לחלק ציונים לאף אחד, אני משתף את מה שאני שומע מראשי מועצות" אמר. "הייתי בסיור בלב הגליל, יש שם פחות מ 15 אחוז יהודים, כי חונקים את ההתיישבות. כל מה שיקדם את ההתיישבות יהיה מבורך, כולל לבנות יישובים לחרדים".

"יש אפלייה במחירי הקרקע. יהודים משלמים הרבה יותר. החלטנו שתעבור החלטת ממשלה. הסנונית הראשונה יהיה היישוב רמת ארבל".

בנושא יוקר המחיה אמר: "זה תוצאה של הממשלה הרעה שהייתה פה. זה פשוט טירוף שהכל עולה ורק המשכורת נשארת אותו דבר. אנחנו נעשה הכל כדי לבלום את המצב הזה".

על ההסתה נגד החרדים אמר: "לא צריך להתרגש מהכותרות האלו, אם החרדים היו הולכים על לפיד לא היו שום כותרות. זה מגיע רק בגלל שהולכים עם ביבי".

על ההתנגדות למינויו של אחמד טיבי לסגן יו"ר הכנסת: "אין לנו בעיה עם ערבים, יש לנו בעיה עם טיבי שהוא תומך טרור שהיה יועצו של עראפת, הוא לא צריך להיות בכלל בכנסת. אנחנו נעבוד על זה שיהיה חוק שהוא לא יוכל להתמודד בכלל. לא יודע איך נעשה את זה עדיין, מדברים על תיקון חוק 7 א".

"גם כשהוא היה יו"ר כנסת הוא התנהג באפלייה, הוא הוריד את בן גביר מנאום שלא על פי התקנות. הוא מהלל שהידים, שרוצחים את הילדים שלנו. אנחנו נתנגד למועמדותו" אמר השר.

האזינו לריאיון המלא:

 



0 תגובות